איך לבחור ערוץ שיווק שעובד – אתר? פייסבוק? פרסום ממומן? איך לבחור את ערוץ השיווק הנכון שיכניס עוד לקוחות לעסק?
למה רוב העסקים לא משרתים את קהל היעד המדויק שלהם – הם עובדים עם כולם ומוכרים לכולם. עקב כך, הזמן שלהם לא מנוהל נכון והם מבזבזים משאבים רבים לחינם על לקוחות שהם לא רוצים לשרת.
מדוע חשוב שתהיה לעסק תוכנית אסטרטגית רבעונית – עסקים רבים משווקים בספרינטים. עובדים, אבל לא ממש מצליחים לבנות שיטה מוצלחת.
המידע שאני מעביר בהדרכה שווה לכם הרבה כסף
אז צפו בה כאן למטה כדי לגלות איך תוכנית שיווק פשוטה לרבעון הקרוב יכולה לפתור את הבעיות הנפוצות האלה.