loader image

כך מיתגתי מחדש את "שרון רייכטר" כחברת המולטימדיה החדשנית Pixel-Bit, שמתמקדת היום בפתרונות אודיו-וידאו עבור עסקים ומוסדות

החברה:

Pixel-Bit (במקור שרון רייכטר)

חברת Pixel-Bit מתעסקת בעולם האודיו והוידאו, מולטימדיה. יש לה סוגי לקוחות שונים – פרטיים ועסקיים וסוגי שירותים שונים כמו מכירה, השכרה וייבוא של מערכות הגברה מקצועיות וביתיות, ערכות קריוקי, ציוד להתקנות, ציוד הקרנה, מסכים וציוד משלים, תאורה ואפקטים, תפאורה ובמות, כלי נגינה ואפילו מצלמות איכותיות לזום.

 

 

האתגר:

מציאת לקוח הזהב

המנכ"ל, אבי וואלס, הרגיש שמשהו תקוע. הוא עבד קשה מאוד עם לקוחות שלא הבינו את הערך הגבוה שהם קיבלו ממנו, ובנוסף התפזר יותר מדי על קהלים ומוצרים שונים. לא היתה לחברה שלו מערכת של קהל יעד שמתחבר למוצר ספציפי הניתן לשיפור כל הזמן.

בשלב הראשון, המטרה שלנו היתה להבין מי קהל הזהב שלנו ומה הוא הכי רוצה. לאחר ביצוע מחקר, הבנו שלקוחות הזהב הם הלקוחות העסקיים (אדריכלים ופודקאסטרים) שמעוניינים בסדרה שלמה של מוצרים. הם הכי רוצים ראש שקט, ומוכנים לשלם פרימיום עבור זה.

לקוחות אלה רכשו בסכומים הגבוהים ביותר וגם את המוצר שהכי ייחודי ל"שרון רייכטר": מתן ייעוץ מקצועי ומקיף לגבי המוצרים שהכי מתאימים ואיך הם עובדים יחד.

 

הפתרון:

מיתוג מחדש

המיתוג של "שרון רייכטר" לא התאים לשינויים שערכנו בשיווק של העסק, לכן יצאנו למהלך של מיתוג מחדש של החברה כ-Pixel-Bit, שיפנה ללקוחות החשובים באמת, יטפח איתם קשר טוב ויגדיל את מספרם באופן משמעותי.

 

 

התוצאה:

לידים איכותיים באמת

כחלק ממהלך ההשקה שלנו, בנינו רשימות פוטנציאליות של קהלי היעד על מנת שנוכל להתחיל ליצור איתם קשר באופן אישי ולהציג בפניהם את הפתרונות הייחודיים שלנו להצלחה. מדובר בלידים איכותיים מאוד ששווים את ההשקעה הגדולה של החברה בהם.

להרשמה לניוזלייטר ולקבלת פוסטים ישירות למייל