loader image

איך עזרתי למרכז אחים למלא את חללי העבודה שלהם עד אפס מקום

החברה:

מרכז אחים

מרכז אחים הוא מרחב עבודה חדשני במרומי מגדל משרדים מפואר במרכז בני ברק. המרכז מעמיד לרשות יזמים ואנשי עסקים חרדים סביבת עבודה נוחה ומתקדמת במיוחד, עם כל שירותי המשרד ברמה גבוהה. העבודה במרכז אחים מאפשרת התמקדות בפיתוח העסק וקידומו, ללא התחייבות ארוכת טווח וללא בירוקרטיה והוצאות מיותרות.

"פניתי ליהודה כדי שיבצע עבורנו קמפיין לבעלי עסקים. האתגר הגדול מבחינתנו היה ליצור את הבאז הנכון ליזמים ובעלי עסקים חרדים ולתת להם את התחושה שהפעילות העסקית קורית כאן, אצלנו."
אהרון גפני, מנכ"ל "אחים גלובל"

 

האתגר:

איך מביאים את האנשים הנכונים?

האתגר בפרויקט הזה היה לגרום ליזמים ואנשי עסקים חרדים להבין שמרכז אחים הוא ה-מקום עבור הפעילות העסקית שלהם. רצינו שהם יחברו את המקום הזה להצלחה, שגשוג והתפתחות חיובית.

 

הפתרון:

אירוע שיווקי מתוחכם

כדי לעמוד באתגר שלנו, הקמתי עבור מרכז אחים אירוע עם 30 מנטורים ו-180 משתתפים. הכל עבד דרך תוכנת CRM פשוטה, סטריק (Streak), שזה בעצם מיילים קרים ששלחתי למנטורים.

בשלב הראשון בניתי תהליך של השגת מנטורים באמצעות סטריק:
השגת השם – באינטרנט.
השגת המייל – תוכנת סמוב או קבוצת 144 באינטרנט.
שליחת מייל עם פרטי האירוע.
קבלת אישור.
בקשה מהמנטור להמליץ על מנטורים נוספים.

בשלב השני: ברגע שמנטור אישר הגעה, שמנו את התמונה שלו על עיצוב ויצאה הודעה על כך עם לינק להרשמה לדף נחיתה. עם הדף הזה נרשמו עוד אנשים עד שהאירוע הפך למשהו שאי אפשר לפספס.

"יהודה הוא באמת איש מקצוע. הוא איש מקצוע שיודע גם לבצע, לא רק לייעץ."

 

התוצאה:

הצלחה ענקית!

התוצאה הייתה עשרות לידים למרכז! כיום, מרכז אחים מלא לחלוטין ביזמים ואנשי עסקים שמבינים שהמקום נועד עבור הפעילות שלהם. הפתרון שנתתי לאהרון גפני מראה איך אפשר בעזרת טיפה תחכום ומחשבה לבנות תהליכים שיווקיים גדולים.

"יהודה לקח את הפרויקט, ביצע אותו משלב האסטרטגיה ועד שלב הביצוע, וב"ה הצלחנו בגדול והיום המתחם שלנו מלא לחלוטין! תודה רבה, יהודה, מעריך מאוד את כל ההשקעה שעשית."

להרשמה לניוזלייטר ולקבלת פוסטים ישירות למייל