כלים ומקורות:

מחשבון השיווק

בואו לחשב את תקציב השיווק של העסק שלכם עם המחשבון החינמי עם כמה שאלות פשוטות בלבד. ההמלצה החמה שלנו היא לבדוק את התקציב כל רבעון ב-5 שנים הראשונות של העסק וכל שנה אחרי, כי ככל שהעסק גדל – כך גם התקציב שלו.

ספר דור ה - Y

אנו מרגישים שחסר כאן טקסט שותפות גורל עם הלקוחות שלנו. הדבר היחיד שמעניין אותנו זה הגדילה שלהם.

כעסק B2B (עסק שפונה לעסקים), אנו מבינים מאוד ללב הלקוחות שלנו.

ספר "מה אני מפספס?"

אנו מרגישים שחסר כאן טקסט שותפות גורל עם הלקוחות שלנו. הדבר היחיד שמעניין אותנו זה הגדילה שלהם.

כעסק B2B (עסק שפונה לעסקים), אנו מבינים מאוד ללב הלקוחות שלנו.

קורס פרודוקטיביות במייל

אנו מרגישים שחסר כאן טקסט שותפות גורל עם הלקוחות שלנו. הדבר היחיד שמעניין אותנו זה הגדילה שלהם.

כעסק B2B (עסק שפונה לעסקים), אנו מבינים מאוד ללב הלקוחות שלנו.